×
Online Help
English Website /

Change currency

  • USD US$
  • INR

Other sites

Language
Bag 0
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
Share Get Coupons

Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras

SKU841858
4.7 (113)
Price:
878.56 ₹2,928.52 -70%
Color:
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
  • Embroidery Wireless Full Busted Anti Sagging Cami Bras
cup :
  • US C
  • US D
  • US DD
  • US 32
  • US 34
  • US 36
  • US 38
  • US 40
  • US 42
  • US 44
  • US 46
  • US 48
  • US 50
Size Guide
Shipping:
Only 2 left - dispatched on Aug 18 - Aug 20
Qty:
(2650)
Delivery & Return

Description

Specification :
Color: Black,Red,Grey,Nude
Cup Style: Full Cup
Cup Size: B,C,D
Material: Cotton,Nylon
Band Size: 32/70,34/75,36/80,38/85,40/90,42/95,44/100,46/105,48/110,50/115
Closure Type: Back Closure
Bra Style: Non-wired bras,Push Up Bra
Pattern: Embroidery
Strap Type: Non-adjusted Straps,Non-Convertible Straps
Support Type: Wireless
Lining Material: Cotton
Cup Thickness: Thin
Bust Built-in: 0.3CM Padding
Package included:
1*Bra


 
 
 





Recommend

customers reviews ( 113 )

Average rating

4.7 / 5.0

Too small 13%
Moderately small 16%
Fits as expected 65%
Moderately large 3%
Too large 3%
All (113)
Customer Posting Photos (1)

By ***py Ant

Verified Buyer

Bust size:34,D

2019-08-07 18:34:48

Size:34,Color:Light Purple
Fits as expected
l like it fit my size and comfortable.

NC-Staff:

helpful to you? 0

By ***48818066

Verified Buyer

2019-07-23 23:06:11

Size:52,Color:Nude
Fits as expected
The wide straps on this bra make it really comfortable and give extra support. Excellent.

NC-Staff:

helpful to you? 0

By ***30315514

Verified Buyer

2019-07-23 06:18:18

Size:44,Color:Black
Fits as expected
A bit scratchy but wearable

NC-Staff: Dear Sir/Madam, thank you for your review and apologize for the inconvenience caused by not meeting your expectations. We have clear pictures and detailed descriptions of product textures and designs on the product page. Due to the display, lighting settings, and unavoidable and uncontrollable conditions, the product may differ slightly from the picture. We hope that you understand. If you receive a product that does not match the image or description on the product page or if the product has any quality issues, please send us some photos of the project along with the SKU and shipping labels via this link: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html We will do our best to help you.

helpful to you? 0

By ***28321735

Verified Buyer

Weight:72kg  / 159lbs

Height:160cm  / 63in

Bust size:36,D

2019-07-21 15:44:05

Size:36,Color:Light Purple
Moderately small
hooks band should be larger.so it will expand.thank u :)

NC-Staff:

helpful to you? 0

By ***25443309

Verified Buyer

2019-07-21 13:05:51

Size:46,Color:Red
Moderately large
very light and delicious to use
helpful to you? 0

QUESTION & ANSWER

For any pre-sale questions, please contact our customer service and receive a response within 24 hours

Ask a question
***7156099 Mar-29/2019 10:32:03
где смотреть опции товара???
Dear sir/madam,When you find an item you would like to purchase, please select on the product page: 1. Color 2. Size 3. Quantity Then click “Add to Bag”. If you have not choose Color/Size/ Quantity, the website will make you notice to choose the attributes and you will not be able to add it into bag. If you still could not place an order by following the guidance, please screenshot the problem and contact us by this link: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html
***5268569 Aug-05/2018 09:49:23
How do I return this bra. I ordered a 40D and received what looks like an A cup. Seriously!
Dear sir/madam, thank you for your order and sorry for this happened. For return and exchange, please contact us via these links within 14 days after you receive the item: For personal computer: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html For mobile: https://pwa.newchic.com/customer-service Before returning any item, please contact us because we will not accept items sent back unless you have already arranged to return it to us. After you submit the problem, we will reply you via email within 24 hours. So please check your email box which was used for placing the order as well as its spam. We will check the problem carefully and offer you solution according to our return and refund policy. More information about our return and refund policy, please kindly have a look via this link: https://www.newchic.com/return-and-refund-hc162.html Hope you will solve your problem soon.
***89974447 Jul-30/2018 20:59:55
How do you determine or measure for your bra band size and cup size?
Dear sir/madam, we have guidance of chest, bust and cup size measurement in our size guide. Please kindly check it. To choose a correct size, we kindly suggest that you can measure your own size and then read the size guide on our product page instead of choosing your usual size since some tag size may be different from our size chart’s size number. Near the size choosing place you could find a "size guide". Click inside the size guide, it is the detailed size chart of the product and detailed guidance of measurement. Any question, please leave a message here or contact our customer service by these links: For personal computer: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html For mobile: https://pwa.newchic.com/customer-service
***07017276 Jul-17/2018 00:16:10
I ordered two bras on 5/28/2018 and still have not received them but you managed to take the money out of my account right away. Plus I have a couple friends that have asked about the delivery time & as of right now I can say I can't recommend you.
Dear sir/madam, thank you for your order and sorry for the waiting. Due to supply and demand imbalance, the item(s) in your order is/are out of stock so your order has not yet been shipped out. For the out of stock item, we will also push up to make it/them restocked. We have already sent you the email given you the wait/exchange/refund options for the out of stock item(s). Please kindly check your email box including its spam and reply us about your decision. If you can not see our email about your out of stock item(s), please contact us via live chat: We are 24 hours available. Sorry for any inconvenience caused.
***ariah tahir May-23/2018 23:15:31
i didi not made any comment at any bras product and never buy the product but my picture comes out
Dear sir/madam, sorry for this happened. For this problem, we kindly suggest you contact our customer service by these links: For personal computer:https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html For mobile:https://pwa.newchic.com/customer-service We will check the problem carefully and do our best to give you solution soon.

You Might Also Like

Rate us! Rate this chat to help us become better support. +